Vår

Det afrikanska modet har verkligen sitt ultimata intåg nu våren 2008. I alla fall om man ska tro H&M's nya bilder för våren... Jag är inte så mycket för stora halsband, turbaner, multifärger och långklänningar. Men det finns även en del fint. Stora pösiga byxor, långa jackor, söta mönster och enfärgade kläder i starka färger. Och brunt kommer nog att överta tronen från grått, som många med mig strosat runt i i höstas och nu i vintras. Denim och rosa hänger såklart kvar, som alltid, även om det är i stor utsträckning eller liten.

Vårkollektionerna får mig att längta till våren, men när jag tittar ut genom fönstret får jag en realitycheck. Snö. Kallt och kyla, isande vindar. Januari och februari sägs vara dom kallaste månaderna, och dom plågar oss redan med att locka med vårkläder...

image266

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Haha, ja helt rätt, att dem lockar oss redan med vårkläder. kanske lite tidigt :P

2008-01-05 @ 18:49:49
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0