Dagens första

Dagens första tanke: Åh nej, inte mer hosta.
Dagens första syn: Tittar på mobilen och ser att jag fått sms.
Dagens första ljud: Väggklockan som tickar.
Dagens första ord: "Har apoteket öppet på lördagar?" Samtal till pappa om att köpa hostmedecin.
Dagens hopp: Att jag blir frisk snart, och slipper denna rethosta.
Dagens planer (stora som små): kolla på tv, dricka mkt, kanske leta lite bilder från 2007.
 ..fast jag borde: Ta en dusch. Men jag kommer bli lika svettig igen när jag satt min fot utanför..
Dagens negativa tanke: Att jag inte är frisk än och kan gå ut och träffa vänner.
Dagens positiva tanke: Nåt vettigt borde de väl finnas o göra...?

Kommentarer
Postat av: Jelena

Hoppas hostan går över snart!

2008-01-06 @ 09:48:36
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0