STAN, STRASS OCH SORBET

Ojoj, det är kokhett ute! Har varit inne ett tag nu, badat och använt brun-utan-sol. Åker utomlands om en vecka så det är lika bra att passa på nu. Var på stan innan, lite längre än jag hade tänkt mig. Köpte diverse både nödvändiga och onödvändiga saker hehe. Bl.a. ett par strasstenar som ska limmas fast på ett diadem. Hoppas det blir fint, och att stenarna sitter kvar. Nu ska jag traska ut på balkongen ett tag, och vänta på att min A kommer hem om.. 20 minuter. Jag köpte jordgubbar och sorbetglass idag, så de kommer vi nog äta snart :) Mmmm!

image16


Kommentarer
Postat av: anna

åhh låter kul med stenarna! Pyssel o egen design is da shit hihi
tack igen för din gulliga kommentar - blir så glad!
kram!

2007-06-25 @ 21:28:17
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0