GREENLAND

image55Köpte denna body scrub när jag var utomlands i juli, och nu hittade jag även märket (Greenland) på Eleven. Deras produkter är uppbyggda kring 100% naturliga fruktextrakts från ren frukt. Tycker den är helt underbar, ska köpa den senare om jag kommer över den här annars beställer jag nog lite när jag kommer hem. Body scrub, Body butter, massageolja, shower gel, body lotion, scrub salt... Åh jag skulle kunna köpa allting i alla "smaker". Hallon, mango, äppe, payaya, osv... Mmm ska nog prova äpple härnäst. Scruben känns som socker, lovely!!

Kommentarer
Postat av: Jelena

Det låter ju väldigt bra! Har faktiskt inte hört talas om märket innan...

2007-08-14 @ 13:01:25
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0