FREDAG

Idag köpte jag världens sötaste blus från H&M's barnavdelning. Den är vit och väldigt vid med blå löv och ljusgrå fjärilar på. Och för några dagar sen köpte jag ett par nya jeans från BikBok's rea, som dock är för långa i benen så jag får vika upp dom. Så - nu är mitt presentkort slut. Härligt när man kan få presentkort på en hel galleria och inte bara i en speciell butik... Det enda som fattas nu är en vinterjackaBild på blusen kommer när jag funderat ut hur man använder självutlösaren på min nya kamera. Nu far jag iväg till Dalarna över helgen. Cau!

Kommentarer
Postat av: anna

nej det verkar konstigt med glamouren...såg den idag på ica och den var inte inplastad eller innehöll mascara...undrar om statoilmacken fått en specialversion...weird...
kram!

2007-09-29 @ 01:39:38
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Em

Jag har också shoppat på H&M's barnavdelning, både på pojk och flick :P

2007-09-30 @ 20:06:59
URL: http://minipyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0