tell me something i don't know

1. Nu för tiden blir jag oftare sugen på frukt eller frön än godis.
2. För en tid sedan blev jag faster, åt en liten Elon. Innan dess sa jag att jag aldrig skulle skaffa egna barn, men jag har ändrat mig. Egna barn är det underbaraste som finns. Trots stor mage, illamående och förlossning.
3. Jag har fortfarande inte "lärt mig" att dricka kaffe, inte ens saker som cappucino etc. Te är mer min grej.
4. Både min farmor och farfar dog innan jag föddes.
5. På gymnasiet gick jag en textilutbildning, trots att jag har lite tålamod och inte är någon hejjare på att sy. Jag tyckte bara att det var roligt.
6. Jag var volontär i ett av länderna i Baltikum i ett tag på sensommaren, men valde att åka hem.
7. Shirin är inte mitt riktiga namn, jag tycker bara att det låter fint.
8. Jag har ett är på näsan, mitt emellan ögonen, som vissa av mina vänner inte upptäckte förrän jag bytte från glasögon till linser i gymnasiet. (Glasögonbågen döljer precis.)

Jag utmanar dom som känner sig manade och/eller inte har gjort detta än. Det är så svårt att välja ut folk.


Kommentarer
Postat av: Jelena

Vad kul att du antog utmaningen! Textilutbildning låter spännande, skulle också vilja gå en sådan...

2007-11-30 @ 14:12:12
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0