HEJ ALLA (O)GLADA

image104 
Idag slog tanken mig - hur tusan ska jag ha råd med att köpa julklappar? Jag får varken behörighet till alfa-kassa eller a-kassa, och igår var jag för sjuk för att ta mig till ett inbokat soc-möte. Så nu kommer jag väl inte att få pengar förräns i december, och vem vill ha julklappar efter jul liksom? Och det hjälper inte att folk säger att dom inte vill ha julklappar, för dom blir ändå besvikna om dom inte får några. Man kanske skulle ta o rensa garderoben o se om man har något säljbart... Suck. Världen suger.

Kommentarer
Postat av: Em

Hej tradera.se ?
Tess brukar ju kunna kränga saker där, hon kanske kan hjälpa dig? :)

2007-11-04 @ 15:38:35
URL: http://annaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0