BUSVÄDER

image121Idag har jag köpt en ny tröja, närmare sagt den på bilden. Den är mysig, glittrig och helt underbar. Lite kall kanske, men man får ha nåt under. Dock så förstod jag aldrig skillnaden mellan XS och S i storleken, jag provade båda men dom verkade vara likadana. Köpte även en ny vit/beige BH.

Ska snart ta mig ut i busvädret igen, men ska först spela några omgångar Harpan och bläddra lite mer i ELLE. På tal om bus så använde jag brun utan sol igår, det blev inte värst bra överallt så jag lär fixa till lite ikväll. Jag tycks aldrig lära mig hur man gör för att få det bra på en gång. Några knep?

Ikväll blir det Top Model på tv, och dessutom har vi bestämt att vi ska köpa pizza idag. Mumma. Och jag som inte ens tyckte om pizza för ett tag sen...

Försökte fota våran fuskpälsjacka idag förresten, men bilderna blev suddiga och inge bra. Kanske försöker igen ikväll eller någon annan dag. Man känner sig som en stor teddybjörn i den, men den är mysig och varm.


Tröja från H&M, jeans från BikBok & skor från DinSko. Och ELLE såklart :)

Kommentarer
Postat av: Em

En lika tröja som Elin vill köpa då :)
den är redan på väg hem till mig från webbshopen, fast silver/svart om jag inte minns fel...!

2007-11-14 @ 19:27:28
URL: http://annaemelie.blogg.se
Postat av: Adéle

svar; tack! nej jag går vanligt gymnasium men jag älskar att sy

2007-11-14 @ 22:20:17
URL: http://adell.blogg.se
Postat av: Nathalie

Var med och tävla om ett fint Multi- Blush från Clarins i min blogg!

2007-11-15 @ 10:32:01
URL: http://lipstickjungle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0