VÄNNER FÖR LIVET

Shoppade igår och idag bjöd mor på lunch sen blev det shopping igen.. Fy mig. Men imorrn ska jag shoppa igen! Hehe. Dock får jag pengar då så då är de lugnt..
Igår inhandlades världens sötaste elefanthalsband från H&M, som jag har använt heeela dagen. Och idag handlade jag ett marinblått linne på H&M och lite ACO bus på Apoteket.
Har nyss kommit hem från bio - Vänner för livet - ska se på lite teve nu. Baby är i tvättstugan så jag får roa mig själv lite... Kanske dags o äta middag :)

Kommentarer
Postat av: Jelena

Hihi, jag har också på mig mitt elefanthalsband idag. Kunde inte låta bli att använda det med en gång!

2007-06-28 @ 15:52:05
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0