MIDSOMMAR

Midsommarafton blev lugn i år, inte lika håll-i-gång som förra haha ;) Kan påpekas att vi var typ 10 pers som var ute hos en tjejkompis i skogen förra året och söp en hel del då :P

Men i år var vi nåra som åkte ut till ett hus i en by där vi firade våran midsommar, men på vägen dit så stannade vi till vid mina hemtrakters midsommarfirande. Vi råkade precis köra förbi när dom skulle resa stången och vår tyska väninna hade aldrig varit med om svensk midsommar förr, så vi stannade och tittade. Hon fotade en massa och skrattade rätt högt när folket hoppade runt till små grodorna, rätt förståligt ;)

Kvällen blev lugn med massa mat och grillat vid vattnet och sen efterrätt inomhus. Vi åkte hem rätt tidigt, kan gå så när bara en har bil och måste hem tidigt. Men vi hade roligt så länge de varade!!

Idag har jag och min pojke bara legat inne och degat, eller ja om man inte räknar en sväng till affären. Vi har sett tre filmer samt ätit en massa, nu senast glass med vattenmelon. Mums! Men nu är det sängdags... Go natt gott folk!!

Kommentarer
Postat av: madde

NÅGON SOM HAR ETT PAR WAYFARER-KOPIOR FRÅN BUTTRICKS ATT SÄLJA? kontakta mig isåfall på [email protected] :)

2007-06-24 @ 00:19:50
Postat av: anna

åh tack!! trodde annars att turkos va en sån färg de flesta passar i?
kram!

2007-06-24 @ 00:37:19
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Emelie

Missade dej jag då, var nämligen också där när stången restes! Förståeligt att det ser rätt komiskt ut när folk dansar runt stången, haha ;)

2007-06-26 @ 19:15:07
URL: http://minipyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0