HOME SWEET HOME

Läderpjuxen fick inte bytas, får hem o smörja med skokräm o hoppas de går bort. Lite dålig info domdär DinSko tycker jag...

Nåväl, i torsdag kväll kom jag hem från utlandet. Handlade ett diadem med körsbär, ett par rosa/röda trosor och en väska med blommigt motiv åt mig själv. Nu har jag iaf en favoritaffär i Lettland, Cropp. Annars funkar Seppälä också. Får se vad dom har för utbut på de stället jag ska till... Letter har en tendens att klä sig i typ marknadskläder - och de håller jag mig mer än gärna borta ifrån. De kommer nog bli en del H&M Online med eftersändning, hehe.

Bild på sakerna o mina nya läderpjux kommer kanske upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0