WORK YOUR MAGIC

Jag är ute på äventyr utanför Sveriges gränser, därför är och kommer uppdateringen vara rätt dålig. Men jag försöker så gott det går :)

Imorgon ramlar det in skattepengar på mitt konto, då funderar jag på att beställa denna klänning från H&M.


Den är bara så schnygg! Men jag kommer säkert färga mitt hår rött igen snart... När jag inte har rött saknar jag det, och när jag har rött hår så vill jag ha brunt eller kanske prova blont. Hm, svårt dedär. Menmen, klänning blir det nog i vilket fall som helst! 

Här kommer två bilder med olika hårfärg, för er som är intresserade.
 Brunhårig: Rödhårig:

So long!

Kommentarer
Postat av: anna

du var skitsnygg i rött!
ja konserten var på hovet..har fått med mig kamera in förr men nu gick det fan inte...
buhuhuu
kram

2007-08-08 @ 22:20:07
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jelena

Klänningen är jättesöt :)
Tycker att du passar i båda hårfärgerna, men jag har alltid gillat rött hår, förmodligen för att jag inte kan ha det själv, så det var kanske liiite finare :)

2007-08-11 @ 12:31:04
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Em

Fia, du är superfin i rött hår! men coolt om du skulle göra det blont! Jag går mot ljusare tider, tvärtemot vad jag brukar såhär framåt hösten.. ;)

2007-08-22 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0